přezdívka:
heslo:
registrace

Minimax.cz - minimax umeni

Co je minimax?
Minimax je umělecký server pro všechny autory. Vyjádřete se! Prezentujte své malby, fotografie, poesii či prózu, komentujte ostatní autory. Více informací
Žánry
Menu
Ikonka na web
Inzerce
Kdo je online
happywork + 8 anonymů
Reklama Google
Statistiky
TOPlist
Minimax.cz - umělecký server pro všechny autory: Diskusní fórum

MINIMAX.cz :: Zobrazit téma - Adidas SolarBoost Running Shoe First Impressions
 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   NastaveníNastavení   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Adidas SolarBoost Running Shoe First Impressions

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra MINIMAX.cz -> Umění na MINIMAXu
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
GloriaGarrett
Nováček
Nováček

Zaregistrován od: 24. May, 2018

PříspěvekZaslal: čt 24. květen, 2018 9:38    Předmět: Adidas SolarBoost Running Shoe First Impressions Odpovědět s citátem

Ligesom du ikke ved, hvad du har indtil den er væk, kan du til tider kun indse,adidas ultra boost 3.0 tilbud hvad der mangler, når det kommer. Adidas opstilling af Boost-sko er fænomenalt vellykket, men det mangler en sko som SolarBoost - en præstationssko, der ikke er så let som Adios eller Boston, men mere stabil og lettere end UltraBoost. Jeg har taget SolarBoost ud for et par kører, så selvom dette kun er mit første indtryk af skoen med en fuld gennemgang i værkerne, lever den op til hype hidtil.

adidas superstar dame Boost-skumet giver så sjovt en tur som nogensinde, men den øverste på SolarBoost er meget forskellig fra UltraBoost. Tåboksen er tæt og holder foden låst på plads bedre end en strikket overdel. Jeg var bange for, at det ville være for stramt og irritere mig, når jeg kørte, men det viste sig ikke at være tilfældet. Det beskrives bedst som sikkert snarere end stramt, og det er konsekvent stabilt, selv når du vælger tempoet. Styreskinnen på skoen hjælper også med dette. SolarBoost er ikke en stabilitetssko designet til at modvirke pronationsproblemer, men den er mere støttende end UltraBoost, den strikkede overdel, som kan føles lidt sjusket, når den kører i fart.

adidas superstar herre Jeg tog SolarBoost ud for en stabil fem miles på nogle lysstier og en hastighedssession med otte 1km intervaller ved 10K tempo. Fra den begrænsede oplevelse, jeg har haft med skoen, vil jeg sige, at det er lidt for tungt at udmærke sig i 10K løb og i sprint sessioner, når jeg foretrækker en sko som Adios i stedet, men det føles som en stor sko til at holde et hurtigt tempo over længere afstande og hoppe gennem din generelle træning i komfort. Hvis du er en meget ivrig løber, der virkelig har omfavnet Boost-sko, vil SolarBoost passe ind i din line-up for lange træningsforløb og nemme dage med lighteren Boost sko gemt til spor og løb. Og hvis du er en afslappet løber på udkig efter en polstret neutral sko til at tackle alt, passer SolarBoost regningen som en all-purpose træner / racer.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra MINIMAX.cz -> Umění na MINIMAXu Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

Přejdi na: